Fraunhofer-Gesellschaft

Publica

Hier finden Sie wissenschaftliche Publikationen aus den Fraunhofer-Instituten.

Applying the DIN SPEC 77224 "Achieving customer delight through service excellence" as a benchmark for the effectiveness and efficiency of service companies

 
: Gouthier, Matthias; Ganz, Walter; Bartl, Christopher; Giese, Andreas

Ganz, W. (Hrsg.); Kicherer, F. (Hrsg.); Schletz, A. (Hrsg.) ; Fraunhofer-Institut für Arbeitswirtschaft und Organisation -IAO-, Stuttgart:
Productivity of Services NextGen - Beyond Output / Input. RESER 2011. Programme and Abstracts : September 8th-9th 2011, Hamburg, Germany
Stuttgart: Fraunhofer Verlag, 2011
ISBN: 3-8396-0297-1
ISBN: 978-3-8396-0297-3
pp.205
European Association for Research on Services (RESER Conference) <21, 2011, Hamburg>
English
Abstract
Fraunhofer IAO ()

: http://publica.fraunhofer.de/documents/N-183657.html